Garantiitingimused

Kõigile Notebooks.ee-st ostetud sülearvutitele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise aeg arve alusel (eraisikud), juriidilistele isikutele 1 aasta. Arve väljastatakse Teile peale tellimuse tegemist e-posti teel. Kui tootjagarantii on pikem kui EL-i seadustega tagatud garantii, siis loomulikult lähtutakse tootjapoolsest tehasegarantiist.

Kui sülearvuti käitub kummaliselt ning kahtlustate riistvaraviga, siis veatuvastuse ning garantiiprotsessi kiirendamiseks palume esmalt toimida alloleva juhendi järgi:

Diagnostikajuhend

Kui diagnostika toob välja riistvaravea ning annab veakoodi, võite pöörduda meie tehnilise toe poole või ise helistada Delli NBD - Next Business Day - garantiiteenindusse.

Lihtsamad asjad nagu laadijad, mälud, kõvakettad, klaviatuurid jms parandame või asendame reeglina tööpäeva jooksul.

Keerulisemate murede lahendamisel on Notebooks.ee meeskond vea tuvastamisel abiks.

Dell

NBD (Next Business Day) garantii on nüüd Eestis reaalselt toimiv! Kehtiva NBD garantiiga sülearvuti puhul (kontrollida saab Dell.com lehelt - Warranty Check) võib klient ise otse Delli klienditoele helistada, oma mure ära rääkida, leppida kohtumine tehnikuga kokku ning Delli sertifitseeritud tehnik tuleb teie koju või kontorisse KOHALE ja vahetab vigase komponendi teie sülearvutil välja - MITTE ÜHTEGI päeva arvutita!

Delli tehniline tugi:

+372 800 2240 (NBD)
+372 8000 044 312 (NBD ProSupport)

Tasuta number, helistamiseks kasutada Skype-i.

Tavatelefoniga võib samuti proovida numbril:

+372 800 2240 (NBD)

Suhtlus toimub inglise või vene keeles!

Vaja öelda enda nimi, telefoninumber, aadress; arvuti mudel, arvuti Service tag (põhja alt või BIOSist leitav), probleemi olemus, Delli diagnostika veakood (arvuti käivitamisel valida F12 -> Diagnostics). Põhjalikum diagnostikajuhend

Kui klienditeenindaja on veaolemuse välja selgitanud ja tegu riistvaralise garantii alla kuuluva veaga, annab ta teile töötellimuse numbri ning tehnik võtab teiega ühendust ning vahetab vigase komponendi välja.

Rapid Response Depot, Parts Only vmt garantiiga sülearvuti murede lahendamiseks puhul võtta ühendust meie meeskonnaga.

Dell on maailmakuulus sülearvutite tootja, mille mudelitele kehtib enamikes riikides NBD (Next Business Day) garantiiteenus. Maakeeli tähendab see seda, et katkine laptop saab korda juba järgmiseks tööpäevaks. Riikides, kus paikneb Delli esindus, ei pea arvutit ise parandusse tingimata viimagi.

Piisab telefonikõnest ning kui viga on telefoni teel välja selgitatud, saadetakse järgmiseks päevaks Teie juurde Delli tehnik, kes võtab Teilt hooldust vajava sülearvuti ja 1-2 päeva jooksul tagastab selle juba täies töökorras. Võimaluse korral parandatakse probleemne arvuti kliendi juures samal päeval.

>>Kõik Delli garantii kontaktid!
Toome siinkohal kiirvalikutena välja naaberriikide kontaktid:

Suomi Finland|Suomi
+358 207 533 555
Monday - Friday
8.30AM to 4.30PM Local Time

Russia Russia|Россия
810 80021561044
Monday - Friday
9AM to 5PM Local Time

Sweden Sweden|Sverige
+46 8 5900 5199
Monday - Thursday
8AM to 5PM Local Time
Friday
8AM to 4PM Local Time

Poland Poland|Polska
+48 22 579 5700
Monday - Friday
8AM to 5PM Local Time

Lenovo

Lenovo kliendisõbralik esindus on olemas ka Eestis ning kehtiva garantii korral pole probleemiks sülearvutiga ka otse nende esindusse jalutada. Kui peaks tekkima probleeme või arusaamatusi, võtke meiega julgelt ühendust, lahendame need Teie eest!

Lenovo/ IBM Eesti leiate järgnevalt aadressilt:

Üldine kontakt:

IBM Eesti
Telefon:+372 6 600 800

Faks:+372 6 600 850

Aadress
IBM Eesti
Toompuiestee 33 A
10149 Tallinn
Estonia

>>Rahvusvaheline Lenovo Garantii

HP

HP garantiiküsimuste lahendamisel ning garantiiremondi teostamisel abistab Teid Eestis:

Telia Eesti AS
Lõõtsa 8
Tallinn
+372 6069944
http://www.telia.ee

>>Rahvusvaheline HP Garantii

Apple

Apple'i seadmete garantii ja hooldusega aitavad Teid ametlikud hoolduspartnerid:

Valge Klaar
Tartu mnt 50A
Tallinn
+372 6180099
https://valgeklaar.ee/

Valge Klaar
Mustamäe tee 3A
Tallinn
+372 6180099
https://valgeklaar.ee/

IM Arvutid
Endla 69
Tallinn
+372 6869020
https://www.ideal.ee/ee_ee/

>>Rahvusvaheline Apple'i Garantii

Microsoft

Microsoftil puudub siin regioonis hoolduskeskus, kuid probleemide korral võid alati pöörduda meie poole - vahendame tootjagarantiid!

>>Rahvusvaheline Apple'i Garantii

Probleemide tekkimisel võtke meiega julgelt ühendust ja aitame mured lahendada!